درباره محصول:

نکتون ای یک خوراک مکمل است که از جزء ویتامین آ موثر و بادوام -توکوفرول تشکیل شده است.

به محافظت از غشای سلولی، رفع آلودگی متابولیت ها، تولید هورمون و عملکرد ماهیچه ها کمک می کند. علاوه بر این، در درجه اول باروری حیوانات، میزان بقای جنین و زنده ماندن جوجه های جوان را بهبود می بخشد. همچنین متابولیسم کل سلولی، تولید ضد بدن، افزایش قدرت دفاعی را تشویق می کند و تأثیر مثبتی بر وضعیت ایمنی بدن دارد.
حداقل محتوای ویتامین ای در خوراک را تکمیل می کند و نیازهای حیوانات را با این مواد مغذی که برای بدن بسیار مهم هستند پوشش می دهد. نکتون ای محلول در آب است و روزانه در آب آشامیدنی یا مخلوط با خوراک نرم تجویز می شود. ایده آل در ترکیب با نکتون اس و نکتون ام اس آ

نکتون ای تأثیر مثبتی بر متابولیسم کل سلول، تولید ضد بدن، ایمنی و دفاع دارد. محافظت از غشای سلولی را تضمین می کند و زنده ماندن سلول ها را در بافت بدن حفظ می کند. علاوه بر این، هر گونه مواد مضری که به متابولیسم سلولی حمله می کنند را ضد آلودگی می کند، در تنفس سلولی نقش دارد و نقش مهمی در متابولیسم انرژی ایفا می کند. استرس ناشی از گرما، سرما و غیره و همچنین انگل‌های روده‌ای و بیماری‌های عفونی به منبع بیشتری از ویتامین E نیاز دارند. ویتامین E همچنین برای ساخت هورمون‌ها بسیار مهم است و کمبود آن می‌تواند باعث کاهش باروری، میل جنسی و کاهش میل جنسی شود. جوجه کشی در نهایت، کمبود ویتامین E به ویژه به عملکرد عضلات (بیماری عضلات سفید) و قلب آسیب می رساند و سلامت مغز، کبد، غدد جنسی، سیستم عروقی و فرزندان را مختل می کند.

تجویز NEKTON-E باید حداقل سه هفته قبل از تولید مثل شروع شود. لطفا توجه داشته باشید که در پرورش پرندگان، به محض گذاشتن اولین تخم و نشستن ماده روی تخم ها، دیگر NEKTON-E داده نمی شود. این می تواند باعث اختلال در فرآیند جوجه کشی توسط یک درایو در نر شود که بسیار قوی است.

پس از اتمام درمان، با تامین روزانه ویتامین NEKTON-S و NEKTON-MSA ادامه دهید.

جدول آنالیز:

Vitamin E 50000 mg

روش استفاده:

برای پرندگان: 1 گرم NEKTON-E در 250 میلی لیتر آب آشامیدنی یا 100 گرم غذای نرم.

باید به عنوان یک دوره درمانی استفاده شود که حداقل سه هفته قبل از تولید مثل شروع شود و به محض گذاشتن اولین تخم متوقف شود.

خزندگان: روزانه 0.5 گرم NEKTON-E به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، در هر مورد به عنوان یک دوره درمانی در یک دوره حدودا
14 روز.

یک قاشق اندازه گیری سبز رنگ به هر بطری NEKTON-E متصل می شود. 1 گرم NEKTON-E مربوط به یک قاشق اندازه گیری است

شما می توانید مکمل نکتون ای را از سایت و اپلیکیشن آماتیس پلاس حتی بصورت گرمی تهیه کنید.

www.amatisplus.com

دانلود اپلیکیشن آماتیس پلاس از مایکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *