درباره محصول:

نکتون اس حاوی تمام ویتامین های ضروری است و علاوه بر این با اسیدهای آمینه، مواد معدنی و عناصر کمیاب غنی شده است. کمبود ویتامین به سختی در پرنده قابل مشاهده است، اما اگر برای مدت طولانی ادامه یابد، آسیب قابل توجهی به سلامتی و حتی از دست دادن زودهنگام حیوان منجر می شود. حدود 90 درصد از همه بیماری ها در پرندگان به دلیل تغذیه ناکافی است.

نکتون اس از فرآیندهای متابولیک در ارگانیسم پرنده پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از تمام مواد مغذی جذب شده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. NEKTON-S روزانه از طریق آب آشامیدنی تجویز می شود و پرندگان علاقه ی زیادی به خوردن آن نشان می دهند.

برای نتیجه گیری بهتر پیشنهاد میشود آن را با نکتون اس و نکتون ام اس آ استفاده کنید.

ویتامین ها مواد مغذی ضروری هستند. آنها باعث تجزیه و تجمع ضروری مواد مغذی (پروتئین، کربوهیدرات، چربی) در ارگانیسم پرنده می شوند و بنابراین متابولیسم کلی منظم و کامل را تضمین می کنند.

با خوراک تکمیلی NEKTON-S،پرورش دهنده پرنده هایی آماده در اختیار دارد نکتون اس ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی بالا، متناسب با نیازهای خاص پرندگان است و از آسیب به سلامت حیوانات جلوگیری می کند. به لطف مواد با کیفیت بالا، جذب و استفاده از مواد مغذی مصرف شده با خوراک کمبودهای پرند نه تنها تکمیل می شود، بلکه بهبود می یابد و در نتیجه ارتقا می یابد. نکتون اس سیستم دفاعی پرنده را تقویت می کند و عملکرد را بهبود می بخشد. در مواقعی که پرنده دچار استرس می شود، مثلاً از طریق جابه جایی،ورود به سالن جدید، پرورش، پر ریزی و … می توان دوز NEKTON-S را با شرایط تغییریافته تطبیق داد و بدون مشکل به طور موقت افزایش و یا حتی دو برابر کرد.

برای بهبود باروری، ما به پرورش‌دهنده پرندگان توصیه می‌کنیم که NEKTON-S را با NEKTON-E ترکیب کند (شروع تقریباً 3 هفته قبل از پرورش). برای جلوگیری از کمبود مواد معدنی و بهبود ساختار استخوانی پرنده، توصیه می کنیم NEKTON-S را با NEKTON-MSA ترکیب کنید.

جدول آنالیز در هر کیلو گرم:

6,600,000
vitamin A, 10,000 IE vitamin D3, 6,665 mg vitamin E

(all-rac-alpha-tocopherylacetate), 670 mg vitamin B1 (thiamine mononitrate), 1,680 mg vitamin B2 (riboflavin), 3,300 mg calcium-d-pantothenate, 10,000 mg niacinamide, 670 mg vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride), 225 mg folic acid, 2,000 μg vitamin B12 (cyanocobalamine), 16,670 mg vitamin C (L-ascorbic acid), 1,330 mg vitamin K3 (menadione-sodiumbisulfite), 30,000 μg biotin, 2,500 mg iron (ferrous(II)-sulfate, monohydrate), 1,220 mg zinc (zinc sulfate, monohydrate), 1,250 mg manganese (manganese(II)-sulfate, monohydrate), 200 mg copper (cupric(II)-sulfate, pentahydrate), 100 mg iodine (calcium iodate, free of water


شما می توانید مکمل نکتون اس را از سایت و اپلیکیشن آماتیس پلاس حتی بصورت گرمی تهیه کنید.

www.amatisplus.com

دانلود اپلیکیشن آماتیس پلاس از مایکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *